Friday, November 2, 2012

~amazing spiderman..where is Tobey Maguire??~

assalammualaiku,,,
salam jumaat semua...entry aku hari ne adalah berkaitan movie..juga...macam semalam punya entry..
okayy malam tadi aku tegok movie 'the amazing spiderman'..
aku tgok 1st tu rasa macam tak sabar nak tengok muka c peter parker lakonan tobey maguire..bila movie dah start..
alamak..bukan c peter larr pelakon dia..huhuhu..mana perginya c peter parker???
ok tak kisah la dia p mana..yg aku nak tau pelakon  yg melakonkan watak as a 'peter' ne pandai ke tak belakon ne..andddd..so far so good..ok juga lah dia acting macam dah pro..tp tak selesa lah tgok pelakon watak spiderman tu bukan c tobey maguire..ala yg pegang watak spiderman dulu2 tu..
yg baru ne c andrew garfield yg pegang watak spiderman tu..ehhh..garfield ek nama family dia???
agak2 kalau c andrew ne gemuk mesti serupa kucing garfield tu kan kan kan..coz tgok muka dia pun macam ada persamaan dgn kucing gemuk tu..hahahaha...
butttt..i like the cat 'garfield'...

huyoooo..lenguh aku duduk kat kerusi keras tgok spider beraksi..padahal story tak banyak yg saspen nyeee..
banyak cakap je..sometime gonna be boring lak nengok..
nak tgu aksi kena tgu time dekat2 nak habis..
kalau main 1jam lebih je xpe larr..ne main sampai 2jam lebih..tulang belakang aku yang
memang dah sedia sakit ne bertambah lah sakit dia..adoiiii..
tp..i dun care..malam ne next movie aku nak tgok..
awal sikit tengok malam ne coz malam ne takde julia kat tv3..julia tengah cuti hujung mgu..
on monday baru airing balik..huhuhu..
so malam ne buka lappy awal2 sikit..tgok awal boleh tengok 2movie dalam 1 malam..yehaaaaa!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
cekadautttttttttt bebby!!!!!

No comments:

Post a Comment

thanks for visiting my blogs :)