Sunday, January 29, 2012

~kerana nila setitik..... (@.@)

assalammualaikum,,,
entry kali ni adalah entry ku yang pertama-tamanya..membuka rasa kekurang selesaan..aku malas nak cakap panjang lebar..kalau lah masa boleh diputar semula..eh bukan..kalau lah masa boleh d cepatkan sehari..ataupun limpaskan kan hari sabtu ne..bersyukur aku sebanyak mana yang ku mampu..aku malas mau ingat balik,.tapi rasa hati ne tak puas hati..entah lah..kenapa juga ku tak puas hati??? sama tu orang...
bukan pasal apa..ne lah kerana nila setitik,rosak susu sebelanga..tak tau la..mungkin memang di takdirkan jalan cerita & kisah hidup kita macam ne..maka,pasrah je lah..
tapi aku betul2 lah tak suka..tak suka sangat2 bila orang tu tegur aku..aku tau orang tu baik tapi..tu lah macam aku cakap tadi..kerana nila..blablabla...aku minta maaf banyak2 kalau aku terkasar bahasa,tapi aku memang dah cukup cover perasaan aku tadi..meluat,menyampah sangat2..aku tau orang tu baik tapi...kalau sudah hati ni terluka kerana sikap seorang dr ahli family nya..jauh sudah hati ku mau menganggap semua tu tak pernah berlaku..aku senyum saja lah..sebab wajah tak menggambarkan perasaan hati yang sebenar... :)
apa2 pun semoga Allah SWT membuka hati nya agar dia tau siapa dirinya dan di bumi mana dia berpijak..

No comments:

Post a Comment

thanks for visiting my blogs :)