Tuesday, May 8, 2012

~hot temperature!!!! keep my mouth only lorrr~

assalammualaikum...
now tengah melayan persaan yang sakit..bukan sakit actually tapi menyampah tahap gaban..rasa nak jeling jer minah tu tapi tak bole la....dia orang penting politik..ceh! macam betul je kankankan...tp sure dia memang orang penting kat cni...hohohoho..dia pikir sy tak tau habit dia yang dirty & kurang cantik tu..even muka dia cantik macam anak patung...but who's care kalau sudah habit macam bitch..okehhh i know im not too good to judge her but she too much laa....
nak kata dia jahat..takkkk..dia sangat baik..dengan saya dia lagi baik..pijak semut pun tak mati..haaaa sampai macam tu sekali baik dia kat saya..tapi tapi tapi..tu cuma depan saya je..kat belakang saya,wallahualam lah..mungkin panjang sedepa muncung dia mencebik saya..hahahaha..well kita kena fikirkan kemungkinan..eveN tak banyak tapi sedikit tu pasti..okeh!!!
ermmm..ne lah kalau dah ikut sedap je mmg tak leh nak pikir panjang..ikut rasa hati je..tapi dia tak tau ikut hati mati ikut rasa binasa...y saya cakap macam tu? sebab saya tau...saya tak lah sebaik wanita2 diluar sana yang lagak good2 macam minah sengal yang saya maksudkan ne..hehehe (jahat mulut lah saya kan..hati dah sakit nak buat camane)..okeh sambung..sebab saya tau saya juga punya darah muda macam dia..nak buat apa yang saya rasa nak buat..tapi saya dan dia berbeza okeh..saya SINGLE but dia...antonim lah macam tu (sape lulus sastera tau lah maksud saya apa,,ekekek)..saya tak nak teruskan dengan lebih panjang lebar coz takut pula mengaibkan minah sengal tu..biar tuhan,dia,some1 (stupid guy) and saya je yang tau...nak cerita amat mengaibkan si minah tu pula..saya terpaksa meng-hipokritkan diri saya apabila bersama dengan dia..oh Tuhan..sampai mana aku harus bertahan..di luar nampak baik macam malaikat..tau2 habit yg tersembunyi sangat teruk..kesian pula kat some1 else tu (poor guy)..biarkan lah...dia dengan labu2nyer..ekkk..tu pepatah melayu..bukan maksud yang lain okeh..huhuhuhu~sebagai penutup entry saya yang kurang sedap ne,,biarkan lah mereka2 itu dengan kehidupan mereka sendiri...yang saya..teruskan meng-hipokritkan diri..hwahwahwhawhawawa...... :D

No comments:

Post a Comment

thanks for visiting my blogs :)