Wednesday, May 9, 2012

~terjumpa admirer..oh no!!!!~

assalammualaikum..
rase hari ni macam banyak perkara yang berlaku walaupun bukan sesuatu yang mengejutkan tapi bagi aku perkara2 yang berlaku adalah satu kejutan kecil dan bukan dalam jangkaan..yang buat aku bercakap dalam hati 'ohhh!! rupa nyerrr...'..ermmm,
perkara pertama yang aku tak sangka;-

1) Sevara kebetulan aku terjumpa kawan lama..kawan sekelas mase zaman sekolah dulu dekat smk saint peter. Dia tengah tengok barang kat kedai tempat aku bekeje...actually kami bukan kawan..kami tak penah pun berkawan..macam kawan2 sekelas lain..dier lain, pemalu, pendiam, suka sendiri2..tapi dengan kawan lelaki dier okeh..cuma dengan kawan perempuan dia agak slow..sebab tu aku admirer kat dierr..ups!! hohoho dah pecah lobang lerr..ngehngehngeh, admirer jer tau,not lebih2 coz dier susah nak usha,aku pun malas nak usha lebih2 coz bukan style aku, aku lagi suka simpan perasaan lagi pun bukan aku sorang yang admirer kat dier..ada sorang lagi kawan sekelas syok kat dier..hari2 kirim salam kat dier..aku 1st tu memang jeles jugak tapi fikir balik buat ape nak jeles coz that's nothing between me n he,so lantak la dier nak kirim salam ke ape ke..tu dier punya hak..dan hak aku juz admirer kat dier..hehehe..tapi tapi tapi tu dulu..hurmm walaupun dah lama tak jumpa dier selepas dia berhenti sekolah sampai tingkatan dua aje..aku tak penah lupa wajah nyer..aisehhhh.. :P yeeee betulll...ingat2 macam tu ajer..macam aku ingat kat kawan2 aku yang lain jugak. Tapi tu la aku betul2 tak sangka boleh terjumpa dier tadi..actually dah berapa kali aku ternampak dier..cuma dari jauh..lagipun beberapa kali tu semuanya pada tahun2 yang berlainan..ermmm..last aku jumpa dier mase aku nak g keje and dier pun nak g keje jugak, tak ingat tahun berapa yang penting memang dah lama berlalu agaknyer 3 4 tahun lepas kot..kitorang juz say hye and then dier minta no hp tapi aku tak kasih,,aku juz minta no dier n kata kat dier nanti aku conteck dier aje..tapi malang nyer aku juz ingat kat kepala otak jer no dier tu..so, selepas beberapa minit tu aku dah lupa no dier and tak penah berhubung. until now, dier datang ke kedai di mana aku keje..aku terkejut jugak coz tengok dier dah banyak yang berubah..maturer..tak macam kali terakhir aku terserempak dengan dier..dier masih macam dulu2 jugak tapi sekarang dah lain..ermmmm...

No comments:

Post a Comment

thanks for visiting my blogs :)