Wednesday, June 27, 2012

~rushing to working!!!!

assalammualaikum
hari nie saya pergi kerja tergesa2 coz bangun lambat..20minit lg nak jam9..oh Tuhan lambat sangat dah aku..walaupun aku kurang sihat tapi aku gagahkan juga mengemas tempat tido..(actually aku tido dengan mama kat ruang luar bilik aku)..lepas tu aku mandi & bersiap gi kerja..mama dah pesan kalau masih x sihat tak yah lah dulu gi kerja..tapi saya tak boleh tak turun kerja..nanti pekerja yang lain tak dapat buat kerja..coz kunci kedai kat tangan aku..walaupun aku cuma pegang kunci spare & kunci lagi satu ada di tangan bos,aku tetap kena turun..biarpun sakit..

dan aku menjalani rutin harian ku seperti biasa..(nampak je biasa,hakikatnya di dalam badan aku sakit) :(

No comments:

Post a Comment

thanks for visiting my blogs :)