Sunday, July 1, 2012

~jumaat lalu yang mencabar!!

assalammualaikum..
baru hari ne dapat online, kemarin x g kerja coz elektrik xda 1hari..so ganti hari ne turun kerja..even hari ne aku mmg xda kerja nak buat coz juz boss n assist dia yang buat kerja..aku jux duduk2 (actually duduk2 pun penat gak tau,,sengal jer rasa leher ne,punggung pun panas jer..hehehe)

kemarin,duk umah jer..plan nak buat kuih karipap x jadi coz elektrik xda so malas pula nak buat kuih time panas2..bosan kemarin duk umah..tapi memnadangkan buah hati aku ada balik umah minggu ne..berseri2 lah hujung minggu aku..makin nakal c buah hati aku tu..huhuhuhu..

nak story sikit lah...hari jumaat lalu..aku dan 2 orang kazen aku g kenduri kawen,,dengan baby kazen aku sekali yang masih baby lagi..so cute..tapi kesian kat baby aireen coz 2jam berada dalam kereta coz kereta buat hal..nasib badan lah..tapi syukur alhamdulilah..selamat sampai ke destinasi..biarpun sebelum smpai ke kenduri tu banyak masa yang etrbuang sia2,,huhuhu..whatever memang mencabar..

No comments:

Post a Comment

thanks for visiting my blogs :)