Monday, January 15, 2018

~Happy New Year 2018~

Assalammualaikum...

Tak sedar rupanya dah masuk minggu kedua dibulan pertama tahun 2018..
(saya gunakan bahasa melayu sepenuhnya untuk entri ini dan seterusnya-sebelum ni saya gunakan pendekatan bahasa campur melayu sabahan)

Sempat lagi saya nak ucapkan selamat tahun baru 2018😁 sebab masih lagi di bulan januari..masih terasa perubahan tahun kalau berada di awal2 tahun ni. Dan paling penting syukur alhamdulillah..masih bernafas dan masih sihat walafiat atas kehendakNya. Aamiin

Apakah azam tahun baru saya? Haaa...soalan lazim kut bila masuk tahun baru kannn. Emmm, saya sebenarnya dengan jujur lah kannn..saya nak istiqomah dalam perancangan diet saya yang banyak menyimpang dari tahun2 lepas..itu saja..itu azam saya..nak kurus ditahun 2018. Saya nak gojes2 di hari raya  nanti..😂😂. Tak dapat kurus yang di idamkan tak apa asalkan berat saya kembali ke berat saya masa waktu nak kahwin tahun lepas..berat asal dari 74kg..berabis diet berjaya lah turunkan berat hingga 9kg loss. Wahh tengok body sendiri masa tu memang wowww, walaupun sebenarnya tak lah memberangsangkan sangat ponnnn 🙄. Tapi alhamdulillah saya berjaya melakukannya..plus tengah diet tu kena bulan puasa, syawal nya majlis kawen pula, memang cun lah plan diet kite kannnn😜.

Bercerita tentang azam..saya ada bertanya pada suami apakah azam beliau?. Terharu sangat bila beliau mengatakan azam beliau ingin menjadi daddy tahun ini..inshaallah ye suami kalau ada rezeki we will become daddy and mommy😘😘 doa je banyak2..

Cukup di sini saja lah entri saya hari ni..dah lewat malam mata pon berat nak tido😁inshaallah ada masa nanti saya update entri baru. Assalammualaikum

No comments:

Post a Comment

thanks for visiting my blogs :)