Wednesday, September 14, 2011

~aku tewas!~

akhirnyerrr...aku bukan lah sekuat yang ku sangka..iman ku terlalu rapuh jika nak d bandingkan dengan sumayyah..huhu..

akhirnyerrr...
aku tewas dengan kehendak naluri ku yang sentiasa mendesak jari jemari ku ni menekan2 punat itu.

~~haishhhhh~~
akhirnyer aku replay jugak mesej orang tu, hahakz..aku lari dari situasi yang ku maukan,aku kehilangan ego yang kuat..oh tidak!!!! tapi..tapi..tapi..aku tak menyesal..walaupun aku sudah nekad tanak membalas sebarang perhubungan pada waktu2 sekarang ni,, arghhh c garfield sudah lost identity. takpa, aku harus berfikiran positif dalam apa jua keadaan yang berlaku..(macam serius jerr konon).

mari kita senyum kan mulut kita...dan transfer kan ke dalam mesej yang bakal kita sent kat seseorang yang kita likeeeee..huhuhu.

No comments:

Post a Comment

thanks for visiting my blogs :)