Sunday, November 27, 2011

~ape2 ajerrrrrr lerrr~

assalammualaikum...
bila jam menunjukan masih awal idea pun belum nak kuar..so,aku share ape yang aku boleh fikir sekarang ni..aku aku aku..eh cam susah pulak nak cakap..tapi mungkin senang kalau taip aje kan..huhu..sekarang ni tengah taip la ni. ape larrrr.....now,aku rasa macam hepy macam tak hepy jugak..aku hepy bila fikirkan bro aku nak balik kampung dengan family..aku miss kat niece&nephews aku tu..maklum lah dorang duk jauh kat tanah seberang..jadik jumpa pun jarang setahun sekali pun susah,,bukan lagik susah memang tak jumpa lar..pendek kata memang jarang jumpa..paling2 pun dua tahun sekali tu pun kalau dorang ade balik kampung..kalau tak balik tak jumpa lah..nak harap kan family kat sini nak g sana..emmm..rezeki belum cukup lagik..insyaallah lah..coming soon.. :) kumpul dana dulu..huahuahua..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

hai hai hai...
td stop typing jap coz nak kumpul idea dulu..bukan kumpul dana okeh..huhu.tengok jam sekarang dah pukul berapa agaknyerr yerr...ahhhhhhhhhh waktu2 cam gini la idea aku kuar mencurah2..sampai tekuar lagik habis jatuh2 kat bawah meja ni..jap ek..nak kutip balik takut hilang pulak.. :P kehkehkeh... aku tanak conti story kat atas tu coz aku rasa tak syok sangat nak story bout that..tak happining..nguahhahaha..eya le tu..ni aku tengah bermesej2 dengan buah hati aku yang sekarang ni tengah busy jaga atuk dier kat hospital kp..kesiannn..kesian kat sape??? kat atuk dier la..balik2 dah chek in kat hospital..dah tu nenek dier pulak chek in sekali..memang double kesian la..aku kalau dekat nak jugak tolong jaga..walaupun nak jenguk pun susah..huhu..tak la jauh sangat hospital tu tapi masalah nyer aku duduk kampung yang terrrrrpisah tanah dengan hospital..kena naik feri or bot penambang baru leh sampai ke pekan after that baru p hospital..masalahnyerr feri rest jam9 malam..bot penambang pulak awal2 dah rest..emmm..jambatan pun belum siap2 lagik..kalau lah jambatan tu dah siap kan mudah pergerakan..tengah malam pun aku leh bromm bromm g hospital..huhuhu..aku nak sangat p melawat atuk & nenek dier tapi tu lah tak de pengangkutan nak p pekan seberang tuuu..tak pe laaa... :(

aku pun belum ngantuk sangat jugak ni..
walaupun tadi tengahri busy mengemas kedai tempat aku keja tu..sampai jam6 baru balik..penat juga actually tapi malam ni aku nak temankan buah hati aku yang tengah jaga atuk dier..aku teman sampai aku rasa nak tidur..nasib baik besok hari ahad, boleh bangun lambat sikit..lagik besok tengahri nak turun pekan jugak conti keja yang tak habis buat tadi siang kat kedai tadi..besok banyak lagi nak buat agaknyer..best jugak lah kalau membusykan diri dengan keje2 ni..daripada duk termenung je..tak pedah langsung.. :P:P:P

opss!!! tetiba aku hilang idea..
eh mana engko pegi idea2 ku? aku dah kutip balik ko tadi..tak kan ko menghilangkan diri pulak..oh noooo...terrpaksa lah aku stop typing kalau idea aku hilang..huhu..okeh lah aku stop at here dulu..ada masa nanti aku conti la..but not tonight coz i feel sleepy bah right now..ngeeee..tadi cakap nak teman buah hati..ala..dah tidur aganyer c buah hati tu coz lama aku tunggu reply ni tak de pulak..tak pe lah...kesian kan...kena paham situasi dier sekarang..so aku juz let he do his job..yang penting i love him so much..wahhhhh kenyataan berani kojol..huhu..

No comments:

Post a Comment

thanks for visiting my blogs :)