Friday, November 25, 2011

~merapu tengah malam~

assalammualaikum..
hari dah jauh lewat malam..tapi mata ku masih segar bugar lagik..
tak tau nak buat apa..
juz baru selesai follow blog kawan fb,penat juga mencari rakan fb yang ada blog..
fuh..sengal deh..
but sementara mood bagus nak usha2 blog rakan so juz do it la kan..kalau mata dah xngantu sampai pagi pun tak kisah...tak risau kalau bangun lambat coz aku tak keja lagik..ni lah masa nak bersengkak mata sampai ke subuh..huhu..alahai..bosan pula tetiba ..
ape tak nyer..soundtrack suasana midnite ni lagu ct nurhaliza..entah ape kah tajuk nya aku dah lupa tapi yang pasti memang jiwang tagar la..aduiiiii..haiii..ct ct..sepatutnya midnite camne tak sesuai putar lagu slow2..cepat ngantuk jadiknyer...kena pasang lagu yang banging..baru lah power..azan subuh pon tak dengar..hohoho...ish ish ish..tak leh tak leh..dose..huhu.agaknyer dj radio dah ngantuk kot tu la pasal putar lagu macam ayam nak tido aje.emmm,,tak ape la,,kesian kat dj yang keja tengah malam cam sekarang kan...cari duit la katakan..tak buat tak lah masyukkk..

tadi plan nak tido after siap download semua movies&songs..
last2 sampai sekarang mata tak ngantuk lagik.
.maka teruskan lah berjuang mereda suasana malam yang sunyi sepi ni..emmm...agaknyer boprin pon dah tidur berdengkur2...ape kehel nyer mata ku malam ni?? heran bin ajaib juga..tapi aku kompom bila aku baring je mesti lelap terus..tak yah nak angan2 mat jenin lagik cam selalu..hahaha..pecah rahsia aku.haiyaaaaa...bila time best2 cam gini ni,,dah semangat nak bekarya ni ade pulak mosquito ni tumpang carik makan..aduhhhh..tak pe lah aku sedekah kat kau untuk malam ni aje yeee mosquito..kau makan lah banyak2 darah aku tu..tak juga aku kering kalau setakat perut kau yang kecik tu..jangan kau sebarkan penyakit kat aku sudah la...nanti tak pasal2 aku masuk hospital pulak..tu kalau sempat masuk hospital..kalau tak sempat? kubur mari lah jawab nyer ye tak?..

sengal gak aku ngan radio era kk ni..
macam tak ade lagu lain lagik nak putar..
dari pagi tadi asyik lagu yang sama aje..1 lagu mau nyer putar 10 kali sehari..sampai aku naik hafal dah lirik2 dier..alah..semalam pon putar lagu ni juga..ni kompom besok lusa lagu ni juga yang berkumandang ni..terpaksa lah telinga aku ni mendengar..nak dengar channel lain tak clear lah pulak..susahnyer duduk kat pelusuk negeri ni..serba serbih nyer tak kena..itu la ini la..emm..nasib baik kampung aku ni indah dan permai so aku tak lah merunggut sangat..kalau ada pon yang tak kena kasih kena kan aje la..huhuhu. dah kampung sendiri, kena lah terima kekurangan dan hargai kelebihan yang ada kat kampung ni..insyaallah kalau umur panjang sempat jugak tengok kampung ni berkembang pesat.. :) amin

okeh lah..nak dekat subuh dah..ni boprin tak tau 
aku tidur lambat macam ni..tadi dah ajak tidur.
.kat sms lerrr..dah say good nite dah..tapi aku masih menghadap lappy..kompom dier dah tidur berdengkur2..alahaiiii...so, aku nak out dah..besok ada masa lagik nak ngomel kat blog kesayangan aku ni...kalau aku rajin jugak la..coz besok petang aku nak jalan dengan family.nak g kk...jalan2 cari makan..walaupun tak ade duit tak ape..bodek aje sista aku yang dok kk tu..kebetulan dah gaji gov minggu ni..ah masak lah u sis i bodek habis2 u... :P

OK STOP!!! aku nak g tidur dulu..say good nite to my self, my boprin yang tengah berdengkur agknyer, my mom&dad yang tidur kat bilik sebelah, to my nephew& niece yang cutes2..my both of my sis..& lastly to all my follower..hihi..tak banyak pon folower i..okeh ler tu than tak de langsung..but who's care jugak kan..so juz let it be la kan..huhu

wassalam...

No comments:

Post a Comment

thanks for visiting my blogs :)