Monday, November 21, 2011

~macam2 cerita~

assalammualaikum...selamat petang
...aku luangkan masa nak say something samada it rubbish or something stupid but honestly i speak from my heart..bla bla bla..aku tak tau nak start macam mana for the first part..aku nak bantai jer serbu..ikut suka hati jari aku yang runcing ni menaip..(erkkkk,,)..

part 1 aku dah tukar background blog kesayangan aku..
yeahhhh..nampak tak? so simple than before..yang colorfull..but i still minat background yang warna-warni..macam pelangi.. :) just for this moment i try to change to something different even it's look like simple background..this is a trial only.. :) aku masih mencari what color yang suitable dengan jiwa ku..memandangkan aku seorang yang tidak menetapkan sesuatu yang boleh diubah-ubah..maka aku buat mengikut keselesaan aku sendiri..and and and..aku terkena dengan konsep BLACK & WHITE..so compack for me.. :) that's my choice..and may be coming soon background blog kesayangan aku ni bertukar kulit lagi..huhu..takpe tak kisah kan..janji jangan bertukar hak milik dah ler..ngehngehngeh... :P

part 2 aku nak upload pic niece aku yang 
selamat bertunang dengan teman istimewanya semalam tapi tapi tapi...pic masih belum aku dapat dari my sis coz dier yang jadik tukang snap pic time tu..aku bertugas as a waitress (ngan ke ejaan aku tu? lantak larrr..) aku dah tak pikir nak turut sekaki mencuri dengar perbincangan kedua-dua belah pihak semalam di sebabkan kesibukan melayan para tetamu dan sibuk menjadi tukang jaga makanan...(adooooooooohhh..) sibuk sehingga tak terlayan sms dari buah hati..huhuhu..but it's okeh coz dier faham situasi aku yang tersangat-sangat busy lah konon nyerr...uhukk..syukran-syukran.. :).

part 3 aku rasa sangat gembira coz setelah sebulan lebih duduk rumah takde keje nak buat..just keje biasa like keje-keje pompuan..cuci kain, masak, kemas rumah, makan (opkosss), tengok tv..tido..ape-ape jer lar keje pompuan kat rumah...but just now i got info from someone yang keje dah nak start..nak operasi dah..aku syukur sangat coz aku dah sesak sangat duduk rumah tanpa kerja..huhuhu (kenyataan berani kojol..huahua) now aku rasa sangat tak sabar nak menjalani rutin aku macam dulu..bangun pagi ikut jadual waktu keje..tak ler macam hidup aku tanpa kerja ..bangun jam9 pagi..(alamak..kantoiii)..alaaa..orang bujang kan..tak de ape nak risau..aku bangun pagi aku terus cuci muka,brus gigi..and terus tengok periuk nasi...(upsss..haha) pastu aku buka peti ais..tengok sinki..ahhh..bukan aku nak makan..tapi aku cek ade ke tak nasi dalam periuk tu banyak ke tak nasi yang ade tu..kalau tak banyak aku nak masak for lunch..aku buka peti ais aku nak tengok ada ke tak ikan ke sayur ke yang aku nak masak for lunch..bila aku dah cek semua bahan-bahan yang nak di masak..aku pegi tengok sinki nak cuci piring segala mangkuk yang dah guna sebelum tu..lepas cuci baru buat keje masak-masak...tu je lar keje aku duduk dirumah..ngeee..

part 4 aku dah gemukkkkkkkkkkk..oh tidakkkkkkkkkkkkkkk!!!! aku harap buah hati aku sabar je lar..uhuhuk.. :P kalau nak rejeck aku rejeck la..kalau masih sayang kat aku..alhamdulilah..hehe..

okeh aku close kat sini dulu..nanti malam sikit aku nak upload pic niece aku bertunang semalam.. :)
assalammualaikum...

No comments:

Post a Comment

thanks for visiting my blogs :)