Saturday, December 10, 2011

~i lop taip2 when i bushan~

assalammualaikum...
hari ni hari sabtu...hujung minggu..tapi kenapa sunyi jer pekan hari ni? macam ade perintah berkurung pula...tak best larrrr....sunyi sepi macam ni,rase ngantuk pula..entah taktau nak buat ape sekarang ni..layan fb pun dah bosan dah..layan blog kesayangan ni otak kering pula petang2 panas macam ni..dah leburrrr dah dek panas yang terlampauuuu...sekarang bukan mase aku nak blogging actually..mase aku melayan kekasih gelap aku ni adalah di waktu malam..dekat2 nak tengah malam tu lar otak aku penuh melimpah2..ala aku dah story cm mane otak aku melimpah2 hari tu kat entry sebelum ni..so aku malas nak ulang lagik story tu..penat pula aku menaip benda yang sama..memandangkan aku dalam keadaan yang sangat2 memboringkan aku nak luahkan rase boring aku ni kat blog aku jerrr..blog ni jer yang paham aku..sebab tu la aku anggap blog aku ni kekasih gelap aku..huahuahua.. :p

actually aku takda mood hari ni..
(biasanya terjadi di kala bulan purnama..kekekeke)..layan mesej buah hati pun separuh hati jer..buat keje pun tak selesa..makan pun tak even rase lapar tu ade..macam angau pula rasenye tapi aku mandi basah jugak..hahahahahaha..kalau tak basah bukan mandi nama nyer tuuuuuuu...kambing yang takut nak mandi tu pun kalau mandi basah jugak larrrr...evendo aku takda mood tapi aku heran sekarang ni jari2 aku rancak menaip2..hurmm...maybe sebab boring terlampau ler idea aku keluar agaknye yerrr..ermmm..layan aje ler yerrrrrr.. :P

oh ya,aku baru teringat..
minggu ni kawan 1sekolah aku nak kawen..nasib baik aku dah ready hadiah nak bagi kat dier..mula2 tu sesak jugak nak kasi hadiah ape..tapi alhamdulilah,hari khamis lepas aku temankan kawan aku g ibu kota (KK le tuuuu)..so aku sempat gak beli presant for my old friend yang nak kawen this week..ringan sikit otak aku takyah nak fikir2 lagi. tapi tapi tapi...next week ade lagi kenduri kawen kat kampung aku...dekat je ngan rumah my family..yang ni kena kasi hadiah jugak,maklum lah family terdekat ler katakan..nak taknak kena fikirkan lagi hadiah ape nak kasi nanti...adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...

No comments:

Post a Comment

thanks for visiting my blogs :)