Sunday, December 18, 2011

~potpet potpet time~

assalammualaikum..
lama aku tak menjengok blog kesayangan aku..rindu juga nak melepas gian kat sini tapi sometime rase malas tu menguasai diri..heran jugak,why pisbuk boleh buka everyday..why not blogger??? even kedua2 sosial network ni juz use same direction..juz LOGIN..so the question why susah sangat nak login blogger?? actually bukan susah..tapi MALAS..thats all.

tonite..nak story ape ekkk..
banyak actually aku nak share story tapi takpe la aku ringkas kan ajer jalan cerita nyerr..tadi siang aku sempat gi kenduri kawen adik ipar abang aku..rumah dekat ajer kalau tak gi janggal pulak rase nyerr..sekampung kan lagik pun bukan jauh sangat pon around 300 m..jerit pon boleh dengar..tapi sape jugak nak jerit kannn..tak elok lah...pakai lah hanpon kalau nak panggil ke pae kan..kemudahan dah ada buat pe nak jerit2 lagik..huhuhu. okeh nak story about THE BRIDGE..orang nyer so..cantek jugak la..bila dah bsolek mmg nampak cantek..tapi pada pandangan mata aku pengantin nampak biasa2 aje coz dah c pengantin dah biasa bersolek jadi perubahan pada wajah tu tak ketara sangat..aku nampak macam..aku dah biasa tengok la..macam tu lah..juz aku nak tengok pengantin lelaki jer tadik..coz aku tak penah tengok dekat2..so aku ambik kesempatan la menengok dari jarak dekat..bukan ape..saje nak kenal muka..nanti berselisih kat jalan buat derkkk jer..padahal ipar duai jugak.tak bagus macam tu..kita kena saling kenal mengenal sesama ahli keluarga even ipar duai sekali pon.. :)

okeh larr..aku nak conti keja aku nak share video jap lagik...huhuhu..
~assalammm~

No comments:

Post a Comment

thanks for visiting my blogs :)