Thursday, July 5, 2012

~aku ANTI LIPAS!!!~

assalammualaikum...
awak2 smua tdo lena x? aku pon tdo lena sgt2 coz tdo dengan lipas yang merayap2 kat atas badan..penah tdo dgn lipas x? aku 1mgu sj dpt tdo lena.2pun dgn bantuan ubat gegat..bunyi kaki dia bjalan pun aku xdgr.skg,bla bau ubat dah xda..bukan main lg mama2 lipas bapa2 lipas anak2 lipas berjola-joli d atas tilam time aku tdo.knpa mau merayap d atas tilam? knpa x merayap d lantai sj?..mna aku thn tiap mgu letak ubat gegat,pening la cium bau..silap2 bkn lipas ja yang lari tcium bau,dgn aku skali blah dr bilik..stress la keadaan mcm ne! ne petang nanti mau beli ubat gegat lagi..biar lah pening yang penting tdo aku aman makmur kaya raya...kaya dalam mimpi sj la...huhuhu...tu pun kalau balik kerja awal..dgr2 start hr ne balik kerja jam9 malam...habis la..anak dara balik kerja malam2..ahh elok sgt lah... >.<

aku dah sakit kepala dah (bukan setakat pening lagi) memikirkan langkah2 mengelakkan lipas ada dalam bilik...aku baru renovate bilik..dulu masa bilik kecik pun lipas buat penempatan tetap kat dalam double wall..time bapak aku buka double wall tu..punya main byk rakyat dia..lari ke sana ke mari bila tmpat tgl dia kena ceroboh..sebiji macam PATI..gila aku tgk benda tu..aku apa lagi dgn semangat revenge yg ada dlm dri ne terus ambik penyembur nyamuk..psttttt psttttt psttttt..x mati2 lagi...menyakitkan hati..mabuk kepayang la pulak..macam org lepas minum rimau lagak nya..aku x tahan tgk dia mabuk2 mcm sial tu..aku pakai selipar made in japan (sedap sikit dgr) aku pijak2...1ekor 2ekor 3ekor...nexttttt...lpas aku pijak,dia terkapai2..senang hati ne..jap lg hilang lah nyawa dia tu (minta maaf byk2,aku bab2 lipas ne mmg xda perasaan kesian..aku bunuh sj)..aku biar ja la dia terkapai2..aku p rest kejap coz penat buat operasi menyembur n memijak PATI. bila aku tgk balik lipas yg aku dah pijak terkapai2 td dah hilang....ghaib....dr pandangan mata kasar ku..dah nazak mcm tu pun mc boleh melarikan diri..klu btul lah lipas yg tgh nazak pun boleh lari bersembunyi lagi..Allah maha besar la jawabnya..kalau dia x ganggu tdo aku xjuga aku buat dia macam tu..mmg dia xgigit (kdg2 klu tersepit kat bwah badan dia gigit juga..gila punya lipas)..cuma aku xdpt tdo kalau ada lipas merayap atas badan..dan bunyi kaki dia bjalan atas lantai..aku alert sgt..biarpun aku tgh tdo lena tp sdkit bunyi pun boleh buat aku sdr..

ok,bila bilik aku dah besar sikit....aku harap lipas2 berkenaan xkan ada lagi membuat penempatan tetap...tapi aku silap..aku terlupa simpan ubat gegat kat dalam double wall..dalam 1bulan bilik aku tu dah siap aku mmg tdo lena..selepas 1mlm tu..aku d ganggu kembali oleh PATI..!!!!!! aku mengamuk sakan..aku lari tdo dgn parents aku..lantak lah dah bsr cm gne mc tdo dgn parents..bersebab okeh...!!! bsok nya aku cr d tenet petua2 mengelakkan lipas masuk bilik..ubat gegat dan daun pandan..dr info yg aku dpt lipas xsuka bau ubat gegat dan daun pandan..daun pandan yg bau wangi tu pun lipas xsuka cium..pelik la kau lipas. lepas aku simpan 2barang tu d setiap sdut bilik aku..ya rabbi..bau nya..nasib bilik aku x pakai aircond..kipas sj..tu pun mata aku dah juling2 naik pening kpla..lama2..tersebar cikit2 bau daun pandan..emmm wangi..agak2 kalau simpan semua daun pandan xpayah sembur pewangi lah bilik aku ne..jimat money2..ambik ja daun pandan blkng rumah tu...wahahaha...okeh back to story..mmg mujarab lah ubat gegat dgn daun pandan tu..seminggu aku tdo lena..alangkah asyik nya dunia ku..ewah2..tapi bermula malam tadi..dia dtg lagi..mcm biasa lah..xsah kalau x merayap d badan aku..cun sgt kah body aku ne smpai lipas pun berkenan?????? kah lipas jak yang mahu sama aku ne..memandangkan aku ne besar macam gajah...huhuhuhu..(sedih lah pulak)..maka,terpaksa lah aku membeli ubat gegat lagi.......................aku xsgup tdo bertemankan lipas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nukilan rasa hati ku..aku geram,marah,benci...dan segala2 perkataan yg xbgus aku tujukan khas buat mu lipas...walauapapun,aku tetap minta maaf kat anak2 lipas yg mana mama n bapa lipas telah aku pijak2 smpai mati (ada yg mati terus msa aku pijak hr tu)..aku mmg sengaja buat kau jadi anak lipas yang yatim paitu..maka,buat lah pengajaran dari apa yang telah berlaku..ajar lah anak2 lipas yang lain...supaya xganggo tdo org yang tgh tdo..paham kah??? aku gila atau lipas yang gila??? hurmmmmmmmmmmmmmmmm...lipas yang buat aku gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

AKU ISYTIHARKAN AKU ANTI LIPAS

No comments:

Post a Comment

thanks for visiting my blogs :)