Monday, October 3, 2011

~aku benci isnin~

assalammualaikum..
selamat hari isnin.. :))
aku tak suka isnin!!!!!!!! hohohohoho.. itu la kenyataan nyer, aku sangat malas kalau hari isnin..tak tau kenapa tapi rasa nyer semua orang pun tak suka hari isnin..hihihihi. Tapi tapi tapi...aku cuma malas nak bangun tido aje, kalau keje tu rasa macam biasa aje..malas tak rajin pun tak..ngeee. bosan ade lerr...
Ermmm,, aku rasa lain macam jer pagi ni..macam nak demam pula..leher rasa sakit2 sikit, kepala macam nak pening2..tak suka la macam niiiiiiii.,dah lar mood bulan masih ade, adoiii laaaa..sekarang ni rasa macam nak demam jer.
Paling menyedihkan aku tak dapat nak beli barang2 peribadi aku coz bajet takda, nak tolong beli barang2 dapur pun tak dapat. aku rasa sengallllll sangat2.. agaknyer aku kena fikir keje yang somebody offer tempoh hari..apa harus aku buat??

No comments:

Post a Comment

thanks for visiting my blogs :)