Friday, October 14, 2011

~kelentong budak cyber(xmenjadi)~

aku sedang on laptop aku yang tersayang...(keluar pic nephew ku yang comelll macam aku..erkkk)

fahmi: anak kakak ka tu? (customer cc tnya,budak lagi dlm 14thun)
aku: eya....(aku dah set jwpn coz aku memang nak kelentong dia,,hahaha,,)
fahmi: owh kawen pula sudah kakak ni...
aku: (naik kan kening tanda betul ler tu,aku dah start senyum meleret)
fahmi: aik,,jadi yang datang hari tu laki kakak la?
aku: (blurr jap..soalan ni takda dalam set jawapan aku,adoiii..)~tu scandal kakak tu~ (ups!! haha..good idea :D)
fahmi: ah,padahal laki kakak tu (sambil senyum penuh makna)
aku: (senyum tambah meleret)
fahmi: ingatkan cuma boyfriend girlfriend ja,rupanya...laki.. (senyum xpndai hilang lerr)
aku: (senyummmmmmmmmmmmmmmmmmmm,,)
fahmi: tapi inda pula ku pernah nampak kakak mengandung?
aku: (ahh!! lagi 1 soalan yang aku tak pernah jangka ketika ini,apa lagi jawapan tuk soalan tu..langsung takda dalam senarai pendek misi kelentong aku d pagi yang indah hari ni,huhu..mati laaa,no idea sudah..juz senyummmm kambing,mbeeekkkkkkk)
fahmi: ahhhh kakak tipu ni kannnnnnnnnnn?? (dengan muka perli...)
aku: (adoiiii,kantoiiiiii...)

~yer larrr..mana tak kantoi kalau senyum dah meleret2...siapa nak percaya...hahahahahaahha...ala kelentong main2 ajer ni,mood bagus di pagi hari kan tu la nak buat joke ngan budak2 cc jap..pintar juga budak fahmi tu,IQ dia not baddddd.. :) :) ..

No comments:

Post a Comment

thanks for visiting my blogs :)