Friday, September 14, 2012

~aQu Yang Tersakiti~


chewahhh..tajuk entry je yang jiwang bagai..tapi tu actually tajuk lagu penyanyi dari seberang..JUDIKA..
1stly memang aku tak kenal dan tak tahu apa lagu yang mamat ne nyanyi..
aku mula kenal dan tahu tentang penyanyi lelaki ini bila partner aku tanya tentang mamat ne..
sudah aku tak tahu..jadi aku jawab tak tahu lah...
tapi since aku dengar lagu dia tu..aku macam kenal..macam selalu aku dengar lagu tu
berkumandang di radio..(aku memang sentiasa pasang radio bila kat rumah..Era Fm adalah channel pilihan ku :))
owhhhh...lagu c Judika tu rupanya..suara bestt..lagu pun best..tapi orang nya????? ehem..not bad..hahaha..boleh laaa....tak lah se ensem Randy Pangalila..kuikuikui..
actually aku tak minat randy mahupun judika..mahupun sammy simorangkir..aku cuma mendengar lagu
mereka..dan kalau sedap di dengar aku layan je lah...
xoxoxo....

mari kita layan lirik lagu abang judika..kekekeke..abangggg???

Song: Aku Yang Tersakiti
By: Judika
pernahkah kau merasa jarak antara kita
kini semakin terasa setelah kau kenal dia
aku tiada percaya teganya kau putuskan
indahnya cinta kita yang tak ingin ku akhiri
kau pergi tinggalkan ku
tak pernah kah kau sedari akulah yang kau sakiti
engkau pergi dengan janji mu yang telah kau ingkari
oh tuhan tolonglah aku hapuskan rasa cintaku
aku pun ingin bahagia walau tak bersama dia
memang tak kan mudah bagiku
tuk lupakan segalanya
aku pergi untuk dia
......................................................................

p/s: lagu orang kaciwa la baiiiiiii.. :p

No comments:

Post a Comment

thanks for visiting my blogs :)