Thursday, September 13, 2012

~bila aQu boring..bla bla bla...~

elowelowelow...bosan larrrr...takde kawan kat kedai..
layan fb lagi lah bosan..macam ape tah..streotype..hulalala..(betul ke ejaan aku?)
bila dah bosan tengok fb..twitter pulak malas nak log in..hari ne adalah hari malas sedunia..hahahaha
pilihan sosial network yang top list dalam kepala hotak aku adalah BLOGGER..ngehngehngeh..
sooo..aku layan blog lah ketika ini..melayan perasaan blues aku
yang kesunyian...takde sape nak teman..urmmmm..

cuma yang sudi jadik teman aku yang setia sejak minggu lepas adalah en.cought..
setiap saat en.cought akan menyapa aku dengan cara nya yang 'special' sehingga aku kena tutup mulut dan pegang dada...watefishhh!!!! sakit tau !!! 
aku rasa leher aku kat dalam mesti merah..atau pun pink ~blink***~ :)

bila duk jaga kedai sorang-sorang..memang secara automatik nya
aku akan mengelamun...memikirkan apa aku nak buat bila berada dalam keadaan yang membosankan..macam sekarang ne lah...
otak aku akan berfikir secara direct yang aku nak buat tu nak buat ne..
tapi hakikatnya fikir je yang lebih buatnya takde !! lumrah manusia yang selalu melebihkan kuah ke dalam nasi..hehehe. :) sedap bah tu... i like..

sebelum aku menutup tirai entry blog aku pada petang ini..cehh formal jugak ayat.. :D
aku nak share apa yang aku fikir sekarang ne..tapi aku berfikir sekarang adalah untuk esok yeeee..
ne cuma fikiran...... :)
aku fikir esok aku nak buat salad buah..even en.cought masih berdamping dengan ku saat ini tapi itu tak menjejaskan keinginan ku yang membara umpama api yang di simbah minyak petrol (aduhaiiii..sastera beb,pe guna skolah dulu amik kelas sastera kalau tak guna sekarang..kankankan???) ngeeeeeee :)

kebetulan esok en.boypren berkemungkinan ada balik kampung..jadik adalah amat sesuai aku menyediakan salad buah yang aku ura-ura kan kepada en.boypren tempoh hari..siap hantar gambar lagi..wekwekwek..gedikkkk!!! :)
tujuan aku menyediakan salad kepada en.boypren adalah untuk berkasih sayang..tidak semestinya meluahkan rasa kasih sayang itu melalui sentuhan yeeeee :/
aku punya cara adalah melalui masakan..kehkehkeh~kenyit mata sketttt.. ~.*
sedap tak sedap tu belakang kira yang penting CUBA...kalau tak sedap nanti buat lagik lah kasi sedap.
hehehehe

p/s: sedang menanti hp baru kiteeeeeeee....hehehehehe...tak sabar lah.. (@,@)





No comments:

Post a Comment

thanks for visiting my blogs :)