Wednesday, September 12, 2012

~catatan ku di WPLabuan~

~ 1st day sampai labuan...stay rumah mak o..(kakak sulung mama)
nothing interesting d labuan..sama sj macam dulu2..snap pic 4 en.boypren..buat report harian..hehee aku suka report2ing...wallaupun en.boypren tidak suka (yakah..??)













~beraya di rumah makcik rohana (adik mama)..
pekena laksa penang..dan nasi campur...besttttt 
~beraya di rumah makcik faridah..(adik bongsu mama)
tengah makan soto daging...dan teh o panas..sedap..:)










~my lovely dady...
si penawar nyawa ku...:)
insan yang sentiasa mengambil berat keadaan ku sewaktu berada di labuan...
bapa jaga ku and bapa pun mau demam2 sudah..
sorry paaaa...











~balik KP....jam7.30..atas feri wawasan.
snap pic merpati dua sejoli.. :)
masa ne ku tengah panas badan..xda mood..jap lagi aku upload pic aku yang tengah down..hehe









~ini lah aku ketika demam..hehehe..muka separuh tutup coz mulut tak henti2 batuk....
kesian kat diri sendiri..
masa ne rasa macam nak tolak je feri tu cepat jalan...













~sempat snap pic awan seolah2 membentuk seperti kapal dan di belakangnya ada awan kecil membentuk seperti anak kapal..










~tunang kakak aku cakap minuman kotak ne xda jual d sabah..
mungkin dia beli d labuan..
aku belum minum lagi..
sengaja..tunggu en.boypren bailk dulu baru minum sama2..
nak en.boypren rasa jugak .. :)












ini cuma pic yang ada dalam kamera hp aku..aku xda snap pic banyak masa kat labuan coz aku demam and xda mood nak snap pic banyak2..
insyaAllah..coming soon..aku akan upload pic yang ada dalam kamera tunang kakak ku.. :)

No comments:

Post a Comment

thanks for visiting my blogs :)