Thursday, March 22, 2012

~jom nyanyi lagu kisah dolu2 doe!!!~

: jangan segan2 nak layan lagu ne ye.
.lagu ne mengingatkan kau kat someone yang pernah menyanyikan lagu ne kat aku..tapi dalam telefon je tau..public phone lagi tu..hahahaha..btw,aku lupa nak ucap terima kasih kat orang tu coz susah2 je nyanyikan lagu ne tuk aku..aku bukan tak suka..aku suka sangat coz time tu lagu ne tengah femes giler doe!!! maybe around 2006 macam tu lah..tapi tak sempat nak say thank you coz hp aku tetiba 'tettttt' low bet!!! ..okeh lah,now aku nak ucap terima kasih lah kat dia sebab sanggup habiskan duit syiling gara2 nak nyanyi kat dalam telefon..even he will never know that aku ucap a big thank you kat dia dalam blog aku ne. aku masih ingat nama dia tapi dah lupa how rupa paras dia..but he still in my memory..juz as a friend that time (tanak ada yang salah paham pula). eventhough dia sorang je yang ada feel kat aku..huahahaha..bukan itu yang ku pinta sebenarnya..dia yang melebih2 kn perasaan dia tu..eh panjang pula intro aku ne..wakakaka...xpe lah..wateva dia memang seorang yang baik,that's all!!!! orang yang baik sentiasa dalam ingatan kita kan... :)

DEALOVA-ONCE
aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu
aku ingin menjadi sesuatu yang bisa kau rindu
karena langkah merapu tanpa dirimu
ohh..karena hati tlah letih

aku ingin menjadi sesuatu yang bisa kau sentuh
aku ingin kau tahu bahwa aku selalu memujamu
tanpamu sepinya waktu merantai hati
oh..bayangmu seakan-akan

kau seperti nyanyian dalam hatiku yang
memanggil rinduku padamu..
seperti udara yang kuhela kau selalu ada
ohhhh.....

hanya dirimu yang bisa membuatku tenang
tanpa dirimu aku merasa hilang..dan sepi..dan sepi..
kau seperti nyanyian dalam hatiku yang
memanggil rinduku padamu
seperti udara yang kuhela kau selalu ada

selalu ada
kau selalu ada
selalu ada
kau selalu ada

syanananana nananana....

No comments:

Post a Comment

thanks for visiting my blogs :)