Thursday, March 22, 2012

~lama tak ngomel blablabla kat blog neh!~

assalammualaikum...
ahhh tukar design lagi..bosan lar dok design yg sama jer.dah lama tak ngomel panjang2 kat blog ne..kenapa ek?? sebab takde story jugak nak cerite..ada actually tapi tak ler sesuai sangat nak share kat blog..coz blog bukan diary life aku..y de bcoz apa yg berlaku pada aku semuanya hal2 peribadi..tak elok sangat nak buka pekung di dada kan..kan..kan....tapi tu tak bermakna semua kejadian2 tersebut adalah kejadian yang tak baik..semua baik2 aje okeh! jangan lah fikir - jer.. kena lah berfikir + jugak. :)

Ne nak story sikit about last nite..
naphew aku c haikal tak pandai tido even jam dah tunjuk kat no12..aku paling last tido pun x dapat2 nak tido..dok asyik jaga dia aje,,dah tu dia siram aku dengan air susu..tengah aku syok berbaring2 layan lagu pulak tu..nasib budak kecik kalau dah besar memang aku dah lacture dia habis2...tapi takpe dia budak bijak,,coz dia tau dalam gelas yang dia pegang tu ada air sb tu dia tumpahkan kat muka aku...pintar jugak lah tu...emmmmmmm...budak kecik zaman sekarang pun dh pandai buat orang lebih tua naik giler!!!!! kahkahkah..!!!!

No comments:

Post a Comment

thanks for visiting my blogs :)