Thursday, July 11, 2019

~Bio Oil Dry Skin Gel : Bantu Masalah Kulit Kering~



   Bio Oil Dry Skin Gel, satu penemuan formulasi baharu yang dihasilkan dengan menggantikan air dengan minyak, menjadikan produk ini 100 peratus bahan aktif. Dry Skin Gel keluaran Bio Oil ini telah menjadi perintis bagi membantu merawat masalah kulit kering melalui penggunaan serendah 3 peratus air; cukup untuk membolehkan bahan aktif yang terkandung berfungsi dengan cekap. Percubaan klinikal Bio Oil mendapati 100 peratus pengesahan peserta bahawa kulit kering mereka bertambah baik selepas mengamalkan selama dua minggu.

  Anda semua boleh lah mencuba Bio Oil ye..tak cuba kita tak kan tahu hasilnya kan ? Sis belum pernah cuba lagi..inshaallah akan datang jika perlu sis akan cuba produk ini. Baiklah macam biasa sis akan sertakan kredit gambar dan info di bawah.

sumber info produk: Majalah Wanita Bil: 1814
kredit gambar : google


  Sekadar info ye, sis tulis kembali apa yang telah ditulis dalam majalah wanita yang sis baca...sis suka nak share apa yang sis baca, mana tahu boleh membantu pembaca untuk mendapatkan produk yang lebih baik ataupun teringin untuk mencuba. Untuk lebih info produk anda bolehlah beli majalah wanita dan rajin2 kan lah diri membaca.. :]

No comments:

Post a Comment

thanks for visiting my blogs :)