Saturday, July 27, 2019

~INFO PRODUK : Kecantikan Menyeluruh ~

Sumber Artikel Dari : majalah wanita (info produk) bil; 1813
Susunan @Kelolaan : Norhayati Suboh
Perkongsian :-
Kredit Gambar : Google
Nota Dari Blogger : 😍
sis kongsikan kembali info2 yang terdapat dalam kandungan majalah mingguan wanita untuk kita sama2 menambah ilmu pengetahuan. Untuk lebih banyak info2 yang berguna disarankan anda semua mendapatkan majalah mingguan wanita. sama2 kita sokong majalah mingguan wanita. terima kasih.

BELLAZ BEAUTY
Tuala Mikrofiber Hilangkan Solekan

Produk Bellaz Beauty kini muncul dengan Lap Magic Tola. Produk ini adalah sejenis tuala mikrofiber yang digunakan untuk menghilangkan solekan, kotoran dan minyak di muka. Kain kapas nipis dan super lembut ini hanya perlu dibasahkan dengan air dan sedia digunakan. Mikrofiber pada tuala dapat mencuci sehingga liang-liang pori dan tidak bermasalah pada kulit sensitif.


BOTANECO GARDEN
Atasi Masalah Rambut Dengan Alam Semula Jadi

Botaneco Garden merupakan satu jenama penjagaan diri yang dikonsepkan secara ekslusif di Guardian. Produk kecantikan yang holistik ini diinspirasikan dengan kebaikan alam semula jadi yang diperbuat daripada adunan ramuan botanical yang inuvatif dan sofistikated serta minyak yang disahkan eco. Rangkaian penjagaan rambut Botaneco Garden Chia Seed Oil & Honey merangkumi botaneco Chia Seed Oil And Honey Shampoo, perapi dan minyak rambut yang ideal untuk rambut kering dan rosak kerana ia melembab dari dalam untuk rambut yang subur, lembut dan licin. Ia juga menambah baik keanjalan dan pengurusan rambut. Pada masa yang sama membantu mengembalikan rambut asal yang berkilat.


GUARDIAN FRESH MOUTH SIX ACTION
Bantu Kurangkan Nafas Berbau

Pembersih mulut boleh meningkatkan rutin penjagaan oral harian anda kerana ia boleh menjangkau kawasan yang tidak boleh dicapai oleh berus gigi dan flos. Ambil sedikit dan kumur dalam tempoh 30-4- saat dengan bibir ditutup rapat. Kemudian buang dan jangan telan. Sesetengah produk pembersih mulu memiliki kandungan anti-bakteria untuk membantu mengurangkan masalah nafas berbau dari plak. Gunakan Guardian Fresh Mouth Six Action Mouthwash untuk nafas lebih segar, mengurangkan plak, menguatkan gigi, menggalakkan gusi yang lebih sihat dan memeulihara minerel pada enamel.


CLINELLE PURE SWISS THERMAL SPRING WATER
Semburan Kaya Dengan Mineral

Clinelle Pure Swiss Thermal Spring Water merupakan sejenis semburan yang kaya dengan mineral. Mempunyai selenium yang tinggi dan dapat mengimbangkan PH5.54 kulit anda. Dirumus khas dan dibuat di Perancis dan sangat sesuai untuk kulit yang sensitif. Malah produk ini juga kaya dengan 20 jenis mineral semula jadi yang diperlukan oleh kulit anda. Malah produk ini juga mengandungi sulfur yang membantu melegakan  ketidakselesaan kulit. Dengan sifat regenerasi zink dapat menggalakkan pertumbuhan sel-sel dan perbaikan epidermal. Bukan saja boleh disemburkan pada wajah namun pada badan, tangan, kaki, kuku, rambut dan kulit kepala.

HANDBAG LOUIS QUARTORZE
Beg Tangan Mudah Digayakan

Jenama beg tangan mewah dan eksklusif Louis Quartorze kini kembali dengan koleksi musim bunga dan panas 2019. Koleksi terkini didatangkan dengan ukuran kompak supaya mudah digayakan. Jenama yang diasakan oleh Paul Barrate ini mengetengahkan koleksi yang lebih berdaya saing. Rekaan kali ini lebih sofistikated menerusi potongan moden dalam usaha menarik lebih ramai wanita menyukainya.

AYUDARA MUSTIKA RATU
Kecantikan Payudara

Setiap wanita menginginkan payudara yang tegang menawan dan sihat kerana ia dapat membentuk tubuh wanita ideal dan sempurna. Selain daripada rambut sebagai mahkota wanita, payudara juga merupakan kemegahan wanita. Bagi wanita yang sudah berumah tangga dan mempunyai anak, payudara mereka akan menjadi kendur apabila air susu mulai kering dan selepas berhenti menyusukan. Tanpa perawatan yang teratur, payudara boleh hilang keindahannya. Mustika Ratu mempunyai rangkaian produk bagi membantu merawat payudara anda.

VITAMIN YOU-C1000 LEMON
Bantu Tingkatkan Stamina

Vitamin You - C1000 Lemon ini membantu tingkatkan stamina pada tubuh anda. Mereka yang mengamalkan gaya hidup sihat dan gemar mengambil minuman kesihatan sampingan bolehlah mencuba suplemen minuman yang mengandungi jus lemon segar ini. Pelbagai kebaikan boleh diperolehi antaranya produk ini dapat membantu menguatkan tulang anda.

SLOGGI ZERO FEEL BRA
Baju Dalam Keselesaan Buat Wanita Lasak

Pakaian dalam memainkan peranan penting dalam menentukan mood seseorang wanita. Dengan mengenakan pakaian dalam yang selesa membantu seseorang itu lebih selesa terutamanya wanita yang bekerjaya dan lasak. Jenama baju dalam terkenal Sloggi menampilkan Zero Feel bagi koleksi musim bunga dan panas 2019. Ternyata Zero Feel ini membantu memberi keselesaan kepada mereka yang kuat berpeluh. Baju dalam berfabrik lembut ini didatangkan dalam beberapa warna yang pastinya menjadi pilihan ramai wanita. Tiada tekanan, pastikan payudara anda berasa selesa apabila disarungkan dengan baju dalam ini.



No comments:

Post a Comment

thanks for visiting my blogs :)